To już trzeci rok, w którym nagrodzono w ten sposób urzędy skarbowe dbające o najwyższą jakość obsługi. Docenili ją klienci w anonimowych ankietach satysfakcji, wypełnianych po wizytach w urzędach skarbowych. Ranking najlepiej ocenianych urzędów skarbowych przygotował Departament Relacji z Klientami Ministerstwa Finansów. W każdej izbie wyróżnione zostały trzy urzędy, na podstawie ocen i komentarzy klientów.
W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie klienci najwyżej docenili i ocenili:
- Urząd Skarbowy w Dębicy – poziom satysfakcji 99 proc.
- Urząd Skarbowy w Jarosławiu – poziom satysfakcji 98 proc.
- Urząd Skarbowy w Lesku – poziom satysfakcji 98 proc.
- Dla Urzędu Skarbowego w Dębicy to już trzecie takie wyróżnienie, a dla urzędów skarbowych w Lesku i Jarosławiu drugie. Dyplomy z rąk dyrektora IAS odebrali naczelnicy wyróżnionych urzędów - informuje podkom. Edyta Chabowska, rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor rzeszowskiej IAS nadkom. Krzysztof Basak wraz z zastępcą Piotrem Baumanem pogratulowali wyróżnionym urzędom oraz podziękowali za zaangażowanie w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów podczas obsługi. Zachęcili również do dalszych działań na rzecz wspierania podatników w realizacji obowiązków podatkowych.
Dyplomy gratulacyjne odebrali naczelnicy reprezentujący zwycięskie urzędy skarbowe:
- Magdalena Nanuś-Łęcka,
- Arkadiusz Dziki,
- Krzysztof Królicki.
Jak oceniane są urzędy skarbowe?
Ankiety wypełniają osoby fizyczne, przedsiębiorcy, urzędnicy państwowi, biura rachunkowe czy kancelarie prawne. Reprezentują oni pełny przekrój społeczeństwa w zakresie wieku, wykształcenia i miejsca zamieszkania. Ankietowani mają możliwość wyrazić opinię opartą na własnych doświadczeniach, a nie zasłyszanych opiniach. Dla podatników wciąż najważniejsze jest, aby swoją sprawę załatwić sprawnie i już podczas pierwszej wizyty w urzędzie skarbowym. Ważne są także emocje i wysiłek, który trzeba włożyć w załatwienie swojej sprawy.
- Ważnym kierunkiem działania KAS jest budowanie wizerunku oraz rozwój pozytywnych doświadczeń osób, które korzystają ze wsparcia i obsługi urzędów skarbowych. Klienci doceniają zaangażowanie pracowników, którzy zajmują się obsługą bezpośrednią, we wszystkich podkarpackich urzędach skarbowych. Świadczą o tym ostatnie wyniki w badaniach doświadczeń klientów. W czwartym kwartale 2023 r. nasze urzędy były najwyżej oceniane w badaniach CX od początku prowadzonych badań, czyli od drugiego kwartału 2021 roku. Poziom satysfakcji dla wszystkich urzędów naszej Izby osiągnął aż 93 proc. - - informuje E. Chabowska.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?